עורך דין תביעות נזיקין

תחומי הפעילות שבהם מתמחה עורך דין לתביעות נזיקין

תחום דיני הנזיקין הוא אחד מענפי המשפט השכיחים ביותר שבהם אנו נתקלים בעל-כורחנו מדי יום ביומו משום שלמרבה הצער אנו נקלעים פעמים רבות לסיטואציות שבהן נגרמים לנו על לא עוול בכפנו, שורה של נזקי גוף או רכוש.

היכרות נדרשת עם מגוון רחב של הליכים משפטיים

בניגוד לענפי משפט אחרים, עורך דין נזיקין עוסק למעשה בניהול תיקים שעיקרם קבלת פיצוי בגין הנזקים הישירים והעקיפים שנגרמו למרשו – בין אם מדובר לשם המחשה הן בתאונות דרכים ותאונות עבודה – והן בנזקי רכוש או נזקים נפשיים כאלה ואחרים. 

יתרה מכך, הפעילות המשפטית של עו"ד נזיקין היא מאוד ענפה משום שבאותו השבוע הוא יכול למצוא את עצמו מנהל תביעה נגד חברת ביטוח בשמו של לקוח שעבר תאונת דרכים – ומאוחר יותר עוד באותו היום הוא יכול למצוא עצמו בדיון משפטי המתמקד בגרימת עוגמת נפש (המכונה גם נזק שאינו ממוני) בגין הפרה של זכויות הקשורות לקניין רוחני.

מדוע חשוב לבחור עורך דין נזיקין מנוסה

אם וכאשר נגרם לכם נזק גוף או רכוש, יהיה עליכם להוכיח קשר סיבתי בין האירוע שהתרחש – לבין הנזק שנגרם לכם משום שזה יהיה המפתח לקבלתו של פיצוי גבוה ככל הניתן. על מנת לעשות כן חשוב מאוד להתייעץ באופן אישי עם עורך דין נזיקין מנוסה שינחה אתכם איך וכיצד לפעול. נוכח העובדה שסביר להניח שתצטרכו להיפגש עם עורך הדין שלכם לא מעט הרי שכדאי לכם לפנות לעורך דין המתמחה בתביעות נזיקין ונזקי גוף בסמוך למקום שבו אתם גרים – בין אם מדובר בעורך דין נזיקין ונזקי גוף

למשרד עורכי דין מוסקוביץ' ניסיון מקצועי רב בטיפול ובניהול מגוון רחב של תיקים בכל תחומי הנזיקין – בין היתר:

  •  תאונות דרכים
  •  תאונות תלמידים
  •  תאונות עבודה
  •  תאונות ברחוב
  • תאונות באוטובוס 
  •  תאונות בהסעות
  •  תביעות בגין נזקי רכוש
  • תביעות בגין נזקי גוף

 

על בסיס הניסיון הרב שצברנו בניהול תביעות נזיקין ונזקי גוף, נוכל לספר לכם שהדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות אחרי אירוע שבו נגרם לכם נזק הוא קודם כל ולפני הכל לבקר אצל כל הגורמים הרפואיים הרלוונטיים – וחשוב מכך – לשמור כל אסמכתא ותיעוד רפואי המוענק לכם.

כל אחת מהאסמכתאות הללו עשויה לשמש אתכם במועד מאוחר יותר בעת ניהול תביעת הנזיקין לשם הוכחת הנזק שנגרם לכם.

עורך דין נזיקין מתנהל מול מגוון רחב של גורמים

נוכח העובדה שתביעות הנזיקין כרוכות בהתנהלות בירוקרטית מול חברות הביטוח השונות – מומלץ מאוד לבחור בעו"ד סבלני שיקדיש לכם מזמנו בעת הצורך ויעשה כל שביכולתו על מנת להשיג עבורכם את הפיצוי הגבוה ביותר – פעמים רבות גם מבלי להגיע לבית המשפט.  

בסיכומו של דבר, אם וכאשר נגרם לכם נזק פיזי או נפשי – אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם עורך דין שמתמחה בדיני נזיקין ובתביעות מול חברות הביטוח השונות – ובכלל זה גם הביטוח הלאומי. יתרה מכך, כדאי מאוד לבחור בעורך דין נזיקין מנוסה שניהל בעבר כמות גדולה של תיקים בכל הערכאות המשפטיות משום שרק ההיכרות המעמיקה עם החקיקה והפסיקה המעודכנת ביותר בתחום תסייע לכם בקבלת הפיצוי המקסימלי שמגיע לכם.